המכון לאסטרטגיות
פּרימיום ויוקרה

אסטרטגיה, מיתוג ופיתוח נחשקות המותג לעסקים בעולמות הפּרימיום והיוקרה.

אודות המכון

בעידן של הצפה תקשורתית ותחרות עצומה על תשומת ליבם של צרכנים, מנהלים רבים נגררים למלחמות מחיר. באקלים התחרותי הזה בולטים מעל כולם המותגים הנחשקים אשר נהנים מביקוש עקבי וקהל לקוחות נאמן.

עקרונות השיווק בקטגוריות פּרימיום ומותגי יוקרה שונים מהותית משיטות שיווק שגרתיות ולעיתים אף סותרים אותם באופן מוחלט.

במכון PREMIUM אנחנו מתמקדים בהקניית ידע וכלים המאפשרים בניית מותג נחשק באמצעות כלים פסיכולוגיים, סוציולוגיים ותקשורתיים מתוחכמים שמהווים בסיס רב ערך למשווקי פרמיום בקטגוריות שונות.

צוות בכיר

ד"ר דן הרמן

ד"ר דן הרמן

אסטרטג עסקי ושיווקי שמפתח עבור חברות בארץ ובעולם פתרונות יצירתיים להגדלת הכנסות, לשיפור רווחיות ולצמיחה. דן יוצר מותגים עוצמתיים מבוססים על מומחיות בפסיכולוגיה של צרכנים, ומעצב מערכי שיווק ופרסום אפקטיביים. דן הוא מגלה תופעת ״הפחד מהחמצה״ (FoMO) ומי שנתן לה את שמה. מרצה מבוקש ומחבר ספרי ניהול שראו אור בארץ ובעולם. מאחוריו יותר מ- 30 שנות ניסיון כמנהל בכיר בחברות, יזם ויועץ. דן הוא יו”ר מועדון משווקי הפרימיום והיוקרה בישראל.

 

מיכאל מלניק

מיכאל מלניק

מעצב מומחה במיתוג, יזם, יועץ אסטרטגיה ואקטיביסט חברתי, שותף מייסד בחברת המיתוג TalkWise, ומייסד מותג השוקולד The Good Chocolate. מיכאל הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי ההתנהגות, תואר ראשון בתקשורת חזותית, ותואר שני בניהול העיצוב מאוניברסיטת פראט בניו יורק. מיכאל מרצה לחשיבה עיצובית, יועץ אסטרטגי ופעיל במהלכים חברתיים בארץ.

כרמית גלבוע

כרמית גלבוע

מומחית בשיווק באמצעות תוכן מגוון במולטימדיה, בפלטפורמות דיגיטליות, בתקשורת אלקטרונית וכתובה, באירועים ובסביבות פיזיות. יזמת ויועצת אסטרטגית, בעלת ניסיון רב בפרסום, בפיתוח וניהול נכסים דיגיטליים ובשיווק במדיה חברתית. בעלת תואר ראשון בעיצוב המוצר, ותארים מתקדמים במנהל עסקים ובספרות. כרמית מרצה במסגרות שונות בנושאים אלה והיא גם סופרת שכתבה ספרי פרוזה לנוער ולמבוגרים אשר זכו להצלחה ולשבחי הביקורת.

 

תחומי התמחות ושירותים

אסטרטגיה | מיתוג | חשיבה עיצובית | חווית לקוח | שיווק |  Storytelling

אסטרטגיות פּרימיום במיתוג

אסטרטגיות פּרימיום במיתוג

תכניות לבעלים, מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק בחברות המשווקות מוצרי ושירותי פרימיום ויוקרה לימודי ניהול בכיר בקשת רחבה של נושאים חיוניים להצלחה בקצה הגבוה של השווקים.

ניהול מותגי יוקרה

ניהול מותגי יוקרה

תכניות להתמחות בפרימיום ויוקרה עבור מנהלי חווית לקוח, מנהלי מותג ומנהלי חנויות ואולמות תצוגה מסלולים להכשרה ניהולית ומקצועית בתחומי הפרימיום והיוקרה.

סדנאות מיתוג ואסטרטגיה לעסקים

סדנאות מיתוג ואסטרטגיה לעסקים

סדנאות ממוקדות, ללימוד שיטות פרטניות ולפיתוח מיומנויות ספציפיות בעולם הפרימיום והיוקרה הקניית כלים למבקשים לפתח מיומנויות ספציפיות או לקדם נושאים מוגדרים.

גליונות מגאזין פרימיום

למי מיועד המכון

המכון מציע תכניות וסדנאות עבור