בלוג ומאמרים נבחרים

תובנות אסטרטגיות ומהלכים שיווקיים של מותגים בעולמות הפרימיום והיוקרה

מאמרים

פיצוח אסטרטגיה הוא קסם

הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר לא נראים כמו קירות. אנחנו

קרא עוד »
ינואר 2023

מותג מתחיל ברעיון

רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת בתוכה את כל המרכיבים של

קרא עוד »
ינואר 2023

קהילות‭ ‬בתחום הפרימיום‭ ‬והיוקרה

בתחום‭ ‬היוקרה‭ ‬מקובלים‭ ‬מאוד‭ ‬מועדוני‭ ‬חברים‭ ‬סגורים‭ ‬והם‭ ‬מהווים‭ ‬סוג‭ ‬של‭ ‬קהילה‭. ‬בשנים‭ ‬האחרונות‭ ‬קהילות‭ ‬מותג‭ ‬הפכו‭ ‬להיות‭ ‬מאוד‭ ‬פופולאריות‭, ‬ואפשר‭ ‬לראות‭ ‬יותר‭ ‬ויותר‭ ‬חברות‭

קרא עוד »
ינואר 2023

איך‭ ‬תבנו‭ ‬מותג‭ ‬נחשק‭ ‬שיש‭ ‬לו‭ ‬ביקוש‭ ‬גבוה?‬‭ 

מותג‭ ‬נחשק‭ ‬הוא‭ ‬מותג‭ ‬שלקוחות‭ ‬היעד‭ ‬שלו‭ ‬רוצים‭ ‬מאוד‭ ‬לקנות‭ ‬ממנו‭ ‬מוצרים‭ ‬או‭ ‬שירותים‭. ‬הוא‭ ‬מעסיק‭ ‬את‭ ‬מחשבותיהם‭. ‬הם‭ ‬רוצים‭ ‬לשמוע‭, ‬לראות‭ ‬ולקרוא‭ ‬עליו‭ ‬וגם‭

קרא עוד »
אוגוסט 2022

הצורך להשתדרג

הפסיכולוגיה מאחורי הצמיחה המדהימה של קטגוריות הפרימיום הצורך להשתדרג מוביל אותנו לחיות חיים מלאים ועשירים ככל שאנחנו יכולים. הוא מספק לנו גם תועלות פסיכולוגיות נוספות:

קרא עוד »

הרצאות

הרצאות מעשירות של מומחים ומנהלים בכירים, עמוסות בכלים יישומיים לניהול ושיווק מותגי פרימיום ויוקרה