גיליון #3

תוכן עניינים

גוצ׳י: בית הספר למיתוג יוקרה עכשווית (התקציר)

גוצ’י (Gucci) הוא המותג המצליח ביותר של Kering, תאגיד מותגי היוקרה הצרפתי שהוא השני בגודלו בעולם. הוא מדורג כמותג היוקרה השני בערך השוק אחרי Louis Vuitton בדירוג Interbrand Best Global Brands 2021 (וה- 33 בין כלל המותגים). ב-2021 המותג הניב הכנסות שיא של 11 מיליארד דולר והיעד המוכרז הבא הוא

לקריאה >>

אנחנו עוברים מכלכלת חוויות לכלכלת טרנספורמציה

בעולם רווי גירויים וחוויות מותג מרגשות, צרכנים מחפשים שינוי עמוק ומוכנים לשלם בהתאם. האם המותג שלכם עוזר לאנשים להפוך לגרסה טובה יותר של עצמם? בשנים האחרונות אנחנו שומעים לא מעט את המילה טרנספורמציה. תעשיות מסורתיות אשר פועלות במרץ להשלים את הפער הדיגיטלי, ארגונים בכל העולם אשר מתמודדים עם שינויים מרחיקי

לקריאה >>

הצורך להשתדרג

הפסיכולוגיה מאחורי הצמיחה המדהימה של קטגוריות הפרימיום הצורך להשתדרג מוביל אותנו לחיות חיים מלאים ועשירים ככל שאנחנו יכולים. הוא מספק לנו גם תועלות פסיכולוגיות נוספות: משימות לעסוק בהן, תוכן לחיינו ומטרות, דרמה של הצלחות וכישלונות וחדוות גילוי והתחדשות. יחד עם זה, צריך להודות שיש לו גם צד אפל וחלקנו אומללים

לקריאה >>

ראיון: ד״ר צחי וידר, VIV Medical

יש הטוענים שכבר נולד הילד שיחיה חיים מלאי הנאה עד גיל 200. האם גם אתה מאמין בכך? מאוד יכול להיות. אני מאמין שתקרת הזכוכית של גיל 100 או 120 שנה היא מלאכותית ואין לה משמעות ביולוגית. כבר עכשיו אנחנו יודעים איך להאריך את תוחלת החיים ואפילו איך להפחית את הגיל

לקריאה >>

האקדמיה לסופר-נני’ס

איך מקצוע אפרורי הפך להיות ליוקרתי וזוהר? הנסיך וויליאם ורעייתו הדוכסית קייט, שכרו נני לשלושת ילדיהם; ג’ורג’, שארלוט ולואי. דרישת קדם אחת להתאמה לתפקיד היתה ידועה למגייסת מראש: כל מטפלת לילדי בית המלוכה צריכה להיות בוגרת Norland College – בית הספר הגבוה לסופר-נני’ס. ואכן, כזו היא מריה בראלו שנבחרה לתפקיד.

לקריאה >>

רוצים לבלות חופשה בבית של הסנדק?

הנה הצעה שלא תוכלו לסרב לה. היום אתם יכולים להצטרף למשפחת קורליאונה ולבלות חופשה בוילה שבה צולמו סצינות איקוניות בסדרת סרטי “הסנדק”. הסרט הראשון בסדרה שביים פרנסיס פורד קופולה, יצא למסכים בשנת 1972 ובו גילם מרלון ברנדו את דון ויטו קורליאונה. בדיוק לפני חצי מאה. לרגל היובל, האחוזת בסטטן איילנד

לקריאה >>

מנוי למגזין פרימיום – ללא עלות

רוצים לקבל את המגזין ישירות למייל או לוואטסאפ שלכם?