גיליון #4

תוכן עניינים

איך‭ ‬תבנו‭ ‬מותג‭ ‬נחשק‭ ‬שיש‭ ‬לו‭ ‬ביקוש‭ ‬גבוה?‬‭ 

מותג‭ ‬נחשק‭ ‬הוא‭ ‬מותג‭ ‬שלקוחות‭ ‬היעד‭ ‬שלו‭ ‬רוצים‭ ‬מאוד‭ ‬לקנות‭ ‬ממנו‭ ‬מוצרים‭ ‬או‭ ‬שירותים‭. ‬הוא‭ ‬מעסיק‭ ‬את‭ ‬מחשבותיהם‭. ‬הם‭ ‬רוצים‭ ‬לשמוע‭, ‬לראות‭ ‬ולקרוא‭ ‬עליו‭ ‬וגם‭ ‬לדבר‭ ‬עליו‭ ‬עם‭ ‬אחרים‭. ‬הם‭ ‬אקטיביים‭. ‬הם‭ ‬מגיבים‭ ‬ומעורבים‭ ‬בנכסים‭ ‬הדיגיטליים‭ ‬שלו‭ ‬במדיה‭ ‬חברתית‭. ‬הם‭ ‬מוכנים‭ ‬להתאמץ‭ ‬וגם‭ ‬לוותר‭ ‬על‭ ‬קניות‭ ‬אחרות‭ ‬כדי‭ ‬לרכוש‭ ‬אותו‭.‬

לקריאה >>

קהילות‭ ‬בתחום הפרימיום‭ ‬והיוקרה

בתחום‭ ‬היוקרה‭ ‬מקובלים‭ ‬מאוד‭ ‬מועדוני‭ ‬חברים‭ ‬סגורים‭ ‬והם‭ ‬מהווים‭ ‬סוג‭ ‬של‭ ‬קהילה‭. ‬בשנים‭ ‬האחרונות‭ ‬קהילות‭ ‬מותג‭ ‬הפכו‭ ‬להיות‭ ‬מאוד‭ ‬פופולאריות‭, ‬ואפשר‭ ‬לראות‭ ‬יותר‭ ‬ויותר‭ ‬חברות‭ ‬שמקימות‭ ‬קהילות‭ ‬מותג‭ ‬וירטואליות‭ ‬ומנהלות‭ ‬אותן‭ ‬במטרה‭ ‬לחזק‭ ‬את‭ ‬הקשר‭ ‬בין‭ ‬מותגים‭ ‬ללקוחות‭ ‬וליצור‭ ‬נאמנות‭ ‬למותג‭. ‬אולם‭ ‬לצד‭ ‬הפופולאריות‭ ‬הזו‭, ‬נוצר‭ ‬בלבול‭ ‬לגבי‭ ‬מהי‭ ‬קהילה‭

לקריאה >>

מותג מתחיל ברעיון

רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת בתוכה את כל המרכיבים של זהות המותג כולל ההיסטוריה, החזון, הערכים, המיקום, ההבטחה, הזהות החזותית, הטון ועוד. הפלטפורמה לא רק מגדירה את ערכי ואישיות המותג, היא גם מספקת כיוון עסקי

לקריאה >>

למה‭ ‬רשת‭ ‬חנויות‭ ‬ריהוט‭ ‬ועיצוב‭ ‬הבית‭ ‬פותחת‭ ‬בית‭ ‬מלון‭?‬

איך נתרגם לעברית את המושג “Guesthouse”? המילון אומר: “בית הארחה”. מושג שמיד מזכיר לנו בתי הארחה בקיבוצים. לא כל כך מתאים ל- RH Guesthouse במנהטן שהמחיר ההתחלתי לחדר בו הוא 3,500 $ ללילה. נקרא לזה “בית אירוח”? אולי. מה זה משנה, בעצם? ה- RH Guesthouse נפתח בספטמבר האחרון בדרום מזרח

לקריאה >>

הנלהבים!

תחשבו על פאשניסטיות ופאשניסטים, על חובבי טרנדים, על אוהבי טכנולוגיה וגאדג’טים, על רצי מרתון, ג’יפאים, יוגיסטים, פודיס, קרניבורים, חובבי יין או קפה, שוחרי בריאות, גיימרים, ועוד ועוד. אווטאר “הנלהבים” – אלו יכולים להיות הלקוחות הכי טובים שלכם. בהרבה ענפים אנחנו מזהים קבוצת לקוחות מקסימליסטים שמרכיבים את אווטאר “הנלהבים” (קרדיט לבריאן

לקריאה >>

Liquid Death: וולנס לחזקים

גברים צעירים שותים בדרך כלל מים מינרליים בחדר כושר או בפעילות ספורטיבית. אבל בפאב או מועדון? מה קרה לכם? איך יראה בקבוק המים הפלסטיקי עם הלוגואים התכולים או הורודים ואיורי ההרים והמעיינות ליד פחיות הבירה וכוסות הוויסקי או המשקות האלכוהוליים האחרים? אבל היום, בשיאו של עידן הוולנס, יש גברים שהיו

לקריאה >>

מנוי למגזין פרימיום – ללא עלות

רוצים לקבל את המגזין ישירות למייל או לוואטסאפ שלכם?