גיליון #1

תוכן עניינים

האם מיקוד בלקוחות פרימיום יגדיל את הרווחיות שלכם?

אם אתם קוראים את המאמר הזה אתם כנראה חושבים על האפשרות למקד את הפעילות שלכם בלקוחות פרימיום. הגעתם למאמר הנכון. הוא נפתח בכמה תובנות חיוניות לגבי זירת הפרימיום, נמשך בסקירה של הדרכים העיקריות שפתוחות בפניכם לפעול בה ומסתיים בבחינת הכדאיות עבורכם במהלך כזה. יש זירה שיווקית שבה לקוחות מצפים לשלם

לקריאה >>

לראותם בלבד: מדוע כדאי לשמור על מרחק בשיווק יוקרה?

בחנויות שמוכרות מוצרי יוקרה הפריטים מוצגים כשהם נעולים לעיתים קרובות בתוך תיבות זכוכית או נמצאים על מדפים מוגבהים מאחורי דלפק המוכרים. הסיבה היא לא רק שמירה על הפריטים מפני גניבה. מסתבר שמרחק פיסי מעלה את הערך הנתפס של פריט יוקרתי. סדרה של שבעה מחקרים שערכו צ’ינג יו צ’ו מאוניברסיטת ננג’ינג

לקריאה >>

לחיים! למה בעצם אנחנו חוגגים עם שמפניה?

בחנויות שמוכרות מוצרי יוקרה הפריטים מוצגים כשהם נעולים לעיתים קרובות בתוך תיבות זכוכית או נמצאים על מדפים מוגבהים מאחורי דלפק המוכרים. הסיבה היא לא רק שמירה על הפריטים מפני גניבה. מסתבר שמרחק פיסי מעלה את הערך הנתפס של פריט יוקרתי. אחד הטקסים הצרכניים המוכרים והנפוצים בעולם הוא פתיחת בקבוק שמפניה

לקריאה >>

איך להעלות מחירים בדרך שתעורר התלהבות אצל לקוחות? הסיפור של East Fork

ב- 22/2/22 הכריזה  East Fork, חברה מאשוויל שבצפון קרוליינה, המתמחה בעיצוב, ייצור ומכירה של כלי חרס וקרמיקה בעבודת יד, על העלאת מחירי המוצרים. וראו זה פלא – הלקוחות שלהם פשוט יצאו מגדרם מרוב התלהבות (כמעט 3,000 לייקים על פוסט ההכרזה). כאן תוכלו לראות כמה מהתגובות. אנחנו בטוחים שאתם רוצים לדעת

לקריאה >>

ראיון עם דורון גנץ, מייסד Gantz Concrete

ש‭: ‬מהו‭ ‬החזון‭ ‬העסקי‭ ‬שלך‭ ‬ומה‭ ‬היתה‭ ‬הדרך‭ ‬שבה‭ ‬נקטת‭ ‬כדי‭ ‬לממש‭ ‬אותו‭?‬ החזון שלי היה לייצר מוצר שהחומר שלו מתאים לתנאי חוץ ושאפשר לעצב אותו בעיצובים שלא ניתן בחומרים אחרים שקיימים היום בשוק, וכך לבדל את עצמי בענף מטבחי החוץ. שמתי לי למטרה להוביל את החברה – שתהיה בטופ

לקריאה >>

מנוי למגזין פרימיום – ללא עלות

רוצים לקבל את המגזין ישירות למייל או לוואטסאפ שלכם?

הורדת מגזין פרימיום בחינם