בלוג ומאמרים נבחרים
תובנות אסטרטגיות ומהלכים שיווקיים של מותגים בעולמות הפרימיום והיוקרה
פיצוח אסטרטגיה הוא קסם
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר לא נראים כמו קירות. אנחנו
ריטואלים כאמצעי לחווית לקוח מותגית
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות דתית מניקוי הגוף ועד לטיהור
מותג מתחיל ברעיון
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת בתוכה את כל המרכיבים של
קהילות בתחום הפרימיום והיוקרה
בתחום היוקרה מקובלים מאוד מועדוני חברים סגורים והם מהווים סוג של קהילה. בשנים האחרונות קהילות מותג הפכו להיות מאוד פופולאריות, ואפשר לראות יותר ויותר חברות
איך תבנו מותג נחשק שיש לו ביקוש גבוה?
מותג נחשק הוא מותג שלקוחות היעד שלו רוצים מאוד לקנות ממנו מוצרים או שירותים. הוא מעסיק את מחשבותיהם. הם רוצים לשמוע, לראות ולקרוא עליו וגם
הצורך להשתדרג
הפסיכולוגיה מאחורי הצמיחה המדהימה של קטגוריות הפרימיום הצורך להשתדרג מוביל אותנו לחיות חיים מלאים ועשירים ככל שאנחנו יכולים. הוא מספק לנו גם תועלות פסיכולוגיות נוספות:
הרצאות
הרצאות מעשירות של מומחים ומנהלים בכירים, עמוסות בכלים יישומיים לניהול ושיווק מותגי פרימיום ויוקרה
איך בונים קהילה למותג פרימיום או יוקרה
הרצאה של ד”ר דן הרמן על סוגים שונים של קהילות ועל הדרכים לצרף לקוחות פרימיום ויוקרה לקהילות