איך להעלות מחירים בדרך שתעורר התלהבות אצל לקוחות? הסיפור של East Fork

East Fork

ב- 22/2/22 הכריזה  East Fork, חברה מאשוויל שבצפון קרוליינה, המתמחה בעיצוב, ייצור ומכירה של כלי חרס וקרמיקה בעבודת יד, על העלאת מחירי המוצרים. וראו זה פלא – הלקוחות שלהם פשוט יצאו מגדרם מרוב התלהבות (כמעט 3,000 לייקים על פוסט ההכרזה). כאן תוכלו לראות כמה מהתגובות.

אנחנו בטוחים שאתם רוצים לדעת איך עושים את זה, אז נספר לכם לפחות איך זה נעשה במקרה הזה.

ההודעה באינסטגרם הגיעה יחד עם הסבר: מטרת העלאת המחירים היא לאפשר העלאת שכר המינימום לעובדי החברה מ-20 דולר ל-22 דולר לשעה – שזהו בדיוק הסכום שבו הועלו המחירים.

קוני מאטיס, מנכ”לית החברה שגם ייסדה אותה יחד עם בעלה אלכס (נינו של הצייר הצרפתי אנרי מאטיס), אמרה שהחברה רוצה למנוע מצב שבו עובדיה המסורים והמיומנים יאלצו לעזוב את אשוויל בגלל יוקר המחיה המאמיר. החברה שואפת לסייע לעובדיה לחסוך לעתיד, אולי להקים משפחה, לקנות בית וליהנות משעות הפנאי במקום לעבוד בעבודה שנייה (או שלישית), לעזור לבן משפחה שיש לו חובות, או כל דבר אחר שירצו לעשות בכספם.

צריך להודות על האמת ולומר שמדובר במותג מאוד פופולארי באשוויל, כשהלקוחות שלו הם כמעט כת, ויש לו כ-166,000 עוקבים פעילים באינסטגרם.

העלאת השכר הזו לא היתה מהלך מבודד. מאז שהעסק החל להתרחב מסטודיו לקדרות של אדם אחד לחברה גדולה יותר, החליטו מייסדי East Fork להעמיד את הביטחון הכלכלי והרגשי של עובדיהם בראש מעייניהם. המותג מחויב ליצור מקומות עבודה יציבים לעובדים ממעמד הביניים בקהילה שלו.

כבר באפריל 2020, איסט פורק העלתה את שכר המינימום שלה ל-20 דולר לשעה, למרות העובדה ששכר המינימום של צפון קרוליינה ושכר המינימום הפדרלי עומד על 7.25 דולר לשעה כבר 12 שנים. עם המגיפה, והאינפלציה האבסורדית שבאה בעקבותיה, הנהלת איסט פורק – שהכנסותיה היו 11.8 מיליון דולר ב-2021 – החלה לזהות מצוקה אצל עובדיה . בינתיים, גם עברו שנתיים מאז שהחברה העלתה מחירים בעם האחרונה וספגה עליה בהוצאות.

“אנחנו מרגישים שיש לנו חובה לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לעזור לעובדים שלנו. כולנו יחד במצב הזה” אמרה קוני מאטיס ובתשובה לציניקנים שראו במהלך תרגיל שיווקי, היא הוסיפה: “אם השיווק שלנו נובע מכוונה טובה ומהיותנו אנשים טובים, הרי שכך צריך להיות שיווק. ”

מכירים מישהו שזה עשוי לעניין? שתפו.

מנוי חינם

רוצים לקבל את המגזין ישירות למייל או לוואטסאפ שלכם?

עוד בגיליון זה

הדרך המהירה למציאת פתרונות מעשיים
להשגת מטרות עסקיות ושיווקיות מאתגרות

יש לכם מטרה עסקית/שיווקית מאתגרת שאתם רוצים למצוא דרך אפקטיבית להשיג אותה? 

שיטה מדויקת המאפשרת הגעה לפתרון מהיר ודרך פעולה יצירתית המבוססת על תובנות חדשות, על השוק, התחרות ועל הלקוחות.

הספריט מחבר את הצוות שלכם לעבודה משותפת, ומייצר תוצאות שמובילות להחלטות מהירות ולביצוע אפקטיבי שניתן למדידה.