הרצאה של ד”ר דן הרמן על סוגים שונים של קהילות
ועל הדרכים לצרף לקוחות פרימיום ויוקרה לקהילות
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
מותג הופך לנחשק כשלקוחות מצפים לשיפור גדול במצבם בתחום שחשוב להם. בתחום ההשקעות חברות שמסוגלות להציע הזדמנויות ייחודיות הופכות להיות נחשקות. הנה סיפור שממחיש את
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם מיכאל חי, בעלים ומנכ”ל ויז’ן הוספיטליטי בערוץ Prime Time של מועדון הפרימיום והיוקרה
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם שלי שליט-שובל, מנכ”לית יקב קסטל בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה