הרצאה של ד”ר דן הרמן בנושא שיווק מבריק
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
אם אתם קוראים את המאמר הזה אתם כנראה חושבים על האפשרות למקד את הפעילות שלכם בלקוחות פרימיום. הגעתם למאמר הנכון. הוא נפתח בכמה תובנות חיוניות
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם אבי ברססט, מנכ”ל הולנדיה בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה
גוצ’י (Gucci) הוא המותג המצליח ביותר של Kering, תאגיד מותגי היוקרה הצרפתי שהוא השני בגודלו בעולם. הוא מדורג כמותג היוקרה השני בערך השוק אחרי Louis