הרצאה של ד”ר דן הרמן על סוגים שונים של קהילות
ועל הדרכים לצרף לקוחות פרימיום ויוקרה לקהילות
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
ד”ר דן הרמן בשיחה עם יפית מנטין, סמנכ”לית השיווק של NESPRESSO
בתחום היוקרה מקובלים מאוד מועדוני חברים סגורים והם מהווים סוג של קהילה. בשנים האחרונות קהילות מותג הפכו להיות מאוד פופולאריות, ואפשר לראות יותר ויותר חברות
גוצ’י (Gucci) הוא המותג המצליח ביותר של Kering, תאגיד מותגי היוקרה הצרפתי שהוא השני בגודלו בעולם. הוא מדורג כמותג היוקרה השני בערך השוק אחרי Louis