חופשות הפרימיום החדשות

טקסים וריטואלים כאמצעי לחווית לקוח מותגית
טקסים וריטואלים כאמצעי לחווית לקוח מותגית

חברת התיירות “עגבניה שחורה” חזקה בתחום תיירות הפרימיום הפרטית. “עולם משלך” מבטיחה הכותרת באתר החברה. בצד מסלולי טיול מגוונים החברה מציעה גם חוויות מיוחדות. אחת מהן היא Blink. חופשה יוקרתית באחד מהנופים המרוחקים והבתוליים ביותר בעולם – לבחירתכם. עגבניה שחורה יארגנו לכם מאוהלים ומתקני אוכל יוקרתיים ועד לספא ניידים ורכבים. יהיה לכם “מלון יוקרה נע” שיספק לכם את כל הנוחות והשירותים שהייתם מצפים להם בלב פריז, לונדון או ניו יורק. מחנה ה-Blink שלכם יוקם וינוהל על ידי צוות מומחי הנסיעות של “עגבניה שחורה”. הם יבנו את האתר לפני הגעכם, ויפרקו אותו אחרי שתעזבו.

עוד חוויה היא “בעקבות ג’יימס בונד”. מהדורה מוגבלת של 60 טיולים שמשחזרים את הרפתקאותיו (כולל האסטון מרטין). חוויה אחרת היא “לכו לאיבוד” (Get Lost). חווית הישרדות מודרכת איפשהו בעולם – בהפתעה. אתם יוצאים מבלי לדעת לאן אתם הולכים או מה תצטרכו. תגיעו לשדה התעופה ותגלו מה הלאה. עגבניה שחורה תדאג לכל.

דוגמה אחרונה שנביא כאן היא “Bring it Back”, חווית היטמעות בתרבות אחרת כדי להשיג יעד של צמיחה אישית. כשאנחנו משאירים מאחור את מה שאנחנו יודעים, אנחנו מוכנים לספוג את מה שאנחנו לא יודעים. יש אנשים שמדברים על ‘הלם תרבות’. “עגבניה שחורה” מדברים על הטמעת עצמך בדרך חשיבה אחרת לגמרי, ועל למידה ממומחים בשטח שמכירים את התרבות שלהם לעומק. הטיול מתוכנן כדי שתוכלו למצוא תשובות לשאלות, השראה שתפרוץ תסכול, תובנה שתחולל שינוי, למידה שתאתגר את הסטטוס קוו שלכם. התשובות שתחזרו איתן נושאות פוטנציאל לשנות אתכם ואת חייכם באופן רדיקלי.
אגב, הטיולים של החברה יקרים. חלקם עולים יותר 15,000 $ לאדם.

גישה היא שם המשחק החדש

כשאנחנו חושבים על חופשות פרימיום אנחנו חושבים על פינוקים ופאר. זה לא עבר מהעולם, אל דאגה. אבל שם המשחק החדש בתחום חופשות הפרימיום הוא גישה. גישה לחוויות שאנחנו לא יכולים לארגן לעצמנו אונליין, חוויות שאפילו לא ידענו שקיימות. זה מה שלקוחות הפרימיום מחפשים היום. זמן הוא המשאב הנדיר והיוקרתי מכולם. מארגני חופשות הפרימיום לא יכולים לתת לכם עוד זמן אבל הם יכולים לאפשר לכם לנצל את את הזמן שלכם באופן ראוי. הם יכולים לוודא שתקבלו חוויה שתנצרו ותעריכו לנצח. אוקיי, עד סוף חייכם.

למה מצפים ומה מעריכים הלקוחות בחופשות פרימיום היום?

  • לגלות ערך נסתר, להיות מופתעים, לחוות חוויות חזקות ומעשירות.
  • לגעת במשהו אותנטי.
  • לחוות חופשה מותאמת אישית באופן מושלם.
  • להנות מפרטיות בטיול.
  • להתחבר ל … המשפחה שלהם, בני הזוג, היעד: האנשים והתרבות, הטבע.
  • להשתתף באופן פעיל, לא להיות צופים סבילים.
  • לקבל תשומת לב מיוחדת ממארגני טיולים מומחים וידענים שלוקחים את הזמן, מתחקרים ולומדים את הצרכים, ההעדפות והמטרות של המטיילים באופן עמוק.
  • לעבוד עם מארגני טיולים שמכירים אותם. יודעים היכן הם כבר היו. מה היה להם טוב ומה פחות. לאן הם רוצם להגיע. מה הם רוצים לחוות.

תשואה על השקעה בחופשה

היום הפרימיום והיוקרה הם מגוונים ואישיים יותר מאי פעם. יוקרה לא תיעלם כל עוד אנשים מעריכים את הדברים היפים והמשובחים בחיים. לקוחות הפרימיום רק רוצים להיות בטוחים שאם הם ישלמו יותר, הם יקבלו את מה שהם מצפים לו והם כנראה כבר נחשפו לכל הצעה שיש בשוק.

מכירים מישהו שזה עשוי לעניין? שתפו.

מנוי חינם

רוצים לקבל את המגזין ישירות למייל או לוואטסאפ שלכם?

עוד בגיליון זה

הדרך המהירה למציאת פתרונות מעשיים
להשגת מטרות עסקיות ושיווקיות מאתגרות

יש לכם מטרה עסקית/שיווקית מאתגרת שאתם רוצים למצוא דרך אפקטיבית להשיג אותה? 

שיטה מדויקת המאפשרת הגעה לפתרון מהיר ודרך פעולה יצירתית המבוססת על תובנות חדשות, על השוק, התחרות ועל הלקוחות.

הספריט מחבר את הצוות שלכם לעבודה משותפת, ומייצר תוצאות שמובילות להחלטות מהירות ולביצוע אפקטיבי שניתן למדידה.