הרצאה של ד”ר דן הרמן בנושא שיווק מבריק
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם אבי ברססט, מנכ”ל הולנדיה בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה
מותג נחשק הוא מותג שלקוחות היעד שלו רוצים מאוד לקנות ממנו מוצרים או שירותים. הוא מעסיק את מחשבותיהם. הם רוצים לשמוע, לראות ולקרוא עליו וגם
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם ד”ר מוטי אמר בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה