פיצוח אסטרטגיה הוא קסם
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
דף הבית » הקלטות וובינרים » הקלטת מפגש המנהלים: “איזו שיטת סטוריטלינג והצעת ערך ייחודית ישיגו לכם נחשקות ויוקרה”
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
בתוך הראש והלב של לקוחות הפרימיום העכשוויים מי שחושב שלקוחות הפרימיום הם נישה צרה, טועה. כמעט מחצית מכלל הקונים בוחרים לרכוש מוצר או שירות פרימיום,
הפסיכולוגיה מאחורי הצמיחה המדהימה של קטגוריות הפרימיום הצורך להשתדרג מוביל אותנו לחיות חיים מלאים ועשירים ככל שאנחנו יכולים. הוא מספק לנו גם תועלות פסיכולוגיות נוספות:
גוצ’י (Gucci) הוא המותג המצליח ביותר של Kering, תאגיד מותגי היוקרה הצרפתי שהוא השני בגודלו בעולם. הוא מדורג כמותג היוקרה השני בערך השוק אחרי Louis