האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם עו”ד ד”ר יהושע רוזנצוויג בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם עו”ד ד”ר יהושע רוזנצוויג בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
בעולם רווי גירויים וחוויות מותג מרגשות, צרכנים מחפשים שינוי עמוק ומוכנים לשלם בהתאם. האם המותג שלכם עוזר לאנשים להפוך לגרסה טובה יותר של עצמם? בשנים
מותג נחשק הוא מותג שלקוחות היעד שלו רוצים מאוד לקנות ממנו מוצרים או שירותים. הוא מעסיק את מחשבותיהם. הם רוצים לשמוע, לראות ולקרוא עליו וגם
אם אתם קוראים את המאמר הזה אתם כנראה חושבים על האפשרות למקד את הפעילות שלכם בלקוחות פרימיום. הגעתם למאמר הנכון. הוא נפתח בכמה תובנות חיוניות