ד”ר דן הרמן בשיחה עם יפית מנטין, סמנכ”לית השיווק של NESPRESSO
ד”ר דן הרמן בשיחה עם יפית מנטין, סמנכ”לית השיווק של NESPRESSO
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
בתוך הראש והלב של לקוחות הפרימיום העכשוויים מי שחושב שלקוחות הפרימיום הם נישה צרה, טועה. כמעט מחצית מכלל הקונים בוחרים לרכוש מוצר או שירות פרימיום,
ד”ר דן הרמן “בעבר הכרתי רק את פריז של האתרים התיירותיים הידועים, המוזיאונים והחנויות הנוצצות” מספרת צעירה נאה בסרטון של Airbnb, “עד שאנדרה, המארח שלי,
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם עו”ד ד”ר יהושע רוזנצוויג בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה