האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם שלי שליט-שובל, מנכ”לית יקב קסטל בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם שלי שליט-שובל, מנכ”לית יקב קסטל בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
הפסיכולוגיה מאחורי הצמיחה המדהימה של קטגוריות הפרימיום הצורך להשתדרג מוביל אותנו לחיות חיים מלאים ועשירים ככל שאנחנו יכולים. הוא מספק לנו גם תועלות פסיכולוגיות נוספות:
מותג נחשק הוא מותג שלקוחות היעד שלו רוצים מאוד לקנות ממנו מוצרים או שירותים. הוא מעסיק את מחשבותיהם. הם רוצים לשמוע, לראות ולקרוא עליו וגם
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת בתוכה את כל המרכיבים של