
פיצוח אסטרטגיה הוא קסם
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
דף הבית » הקלטות וובינרים » מוגן: הקלטת מפגש המנהלים: “איך תבנו לחברה שלכם מותג נחשק ובעל יוקרה בעיני לקוחות פוטנציאלים”
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
ד”ר דן הרמן “בעבר הכרתי רק את פריז של האתרים התיירותיים הידועים, המוזיאונים והחנויות הנוצצות” מספרת צעירה נאה בסרטון של Airbnb, “עד שאנדרה, המארח שלי,
אם אתם קוראים את המאמר הזה אתם כנראה חושבים על האפשרות למקד את הפעילות שלכם בלקוחות פרימיום. הגעתם למאמר הנכון. הוא נפתח בכמה תובנות חיוניות
מותג נחשק הוא מותג שלקוחות היעד שלו רוצים מאוד לקנות ממנו מוצרים או שירותים. הוא מעסיק את מחשבותיהם. הם רוצים לשמוע, לראות ולקרוא עליו וגם