פיצוח אסטרטגיה הוא קסם
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
דף הבית » הקלטות וובינרים » הקלטת מפגש המנהלים: “איזו שיטת סטוריטלינג והצעת ערך ייחודית ישיגו לכם נחשקות ויוקרה”
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם אבי ברססט, מנכ”ל הולנדיה בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה
אם אתם קוראים את המאמר הזה אתם כנראה חושבים על האפשרות למקד את הפעילות שלכם בלקוחות פרימיום. הגעתם למאמר הנכון. הוא נפתח בכמה תובנות חיוניות
ד”ר דן הרמן בשיחה עם יפית מנטין, סמנכ”לית השיווק של NESPRESSO