הרצאה של ד”ר דן הרמן על סוגים שונים של קהילות
ועל הדרכים לצרף לקוחות פרימיום ויוקרה לקהילות
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
מותג נחשק הוא מותג שלקוחות היעד שלו רוצים מאוד לקנות ממנו מוצרים או שירותים. הוא מעסיק את מחשבותיהם. הם רוצים לשמוע, לראות ולקרוא עליו וגם
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם מיכאל חי, בעלים ומנכ”ל ויז’ן הוספיטליטי בערוץ Prime Time של מועדון הפרימיום והיוקרה
ד”ר דן הרמן בשיחה עם יפית מנטין, סמנכ”לית השיווק של NESPRESSO