הרצאה של ד”ר דן הרמן על סוגים שונים של קהילות
ועל הדרכים לצרף לקוחות פרימיום ויוקרה לקהילות
הכיף הגדול אחרי פיצוח אסטרטגיה הוא הבהירות איך אנחנו הולכים להשיג את המטרות המאתגרות שהגדרנו לעצמנו. פתאום האתגרים שבדרך כבר
ריטואלים סביב רחצה בתרבויות העולם כבר אלפי שנים מתקיימים ברחבי העולם טקסי רחצה תרבותיים מסורתיים שרבים מהם אף בעלי משמעות
רעיון מותג מארגן משמש כנקודת מוצא לכל פעילויות החברה ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות בארגון. הרעיון המארגן הוא כמו פלטפורמה שכוללת
האזינו לשיחה של ד”ר דן הרמן עם ד”ר מוטי אמר בערוץ Prime Time של המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה
ד”ר דן הרמן בשיחה עם יפית מנטין, סמנכ”לית השיווק של NESPRESSO
מותג הופך לנחשק כשלקוחות מצפים לשיפור גדול במצבם בתחום שחשוב להם. בתחום ההשקעות חברות שמסוגלות להציע הזדמנויות ייחודיות הופכות להיות נחשקות. הנה סיפור שממחיש את